3 Ιουν 2008

ΑΠό ΤΗΝ ΠόΛΗ έΡΧΟΜΑΙ...

Судьба барабанщика by novic

ακόμη αναρωτιέμαι αν είμαι ο τυπικός άνθρωπος της ηλικίας μου.
θά' λεγα πως οχι.
επίσης αναρωτιέμαι πόσος ελεύθερος χρόνος και χρήματα μου λείπουν.
θά' λεγα πολύς και πολλά και ευτυχώς!
έπαψα όμως ν' αναρωτιέμαι για την χαμηλή αυτοπεποίθησή μου.
θα' λεγα πως έχει σκαμπανεβάσματα, αν και παραμένει συνήθως χαμηλή.
έχω συμφιλιωθεί με τις απίστευτες κοτσάνες που κατά καιρούς πετάω, με τά τσάμπα παπούτσια που αγοράζω και δεν φοράω ποτέ και με τις απίστευτα άχρηστες πληροφορίες που συγκρατεί το μυαλουδάκι μου.
όμως,
έτσι κι αλλιώς,
όλοι δεν κρύβουμε έναν καλό κι έναν άστα να πάνε εαυτό?

ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΦή ΚΑΝέΛΑ, γιατί για το σμόκιν και τον yves saint laurent που ήθελα να γράψω, δεν έγραψα.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όποια τυχερή γυναίκα "φόρεσε" έστω για μία και μοναδική φορά τον Υβ Σαιν Λοράν, μιλώ για τα πασίγνωστα γυναικεία σμόκιν, δεν χρειάζεται να γράψει απολύτως τίποτα γι' αυτόν!
"Έγραψαν" αυτά γι' αυτόν, απλά φορώντας τα!!!

Ανώνυμος είπε...

διάβασα οτι ακόμη και αυτός δεν ένιωθε ευτυχισμένος όταν αποσύρθηκε το 2002 είπε" φεύγω γιατί δεν έχει πλάκα να παίζεις ένα αγωνα τένις μόνος σου"ασφυκτιώντας και από την πορεία τέχνης(ελευθεροτυπία 3-6-2008)

Ανώνυμος είπε...

ποιός είναι στην Αθήνα;...ο TONINO CAROTONE

Ανώνυμος είπε...

Eπειδή η χαμηλή αυτοεκτίμηση είναι χαρακτηριστικό της παρέας μας, (αντιθέτως με αυτά που νομίζουν οι γύρω μας),λέω πια ότι Τ Ε Λ Ο Σ ..... Φ Τ Α Ν Ε Ι ...... δεν θα συνεχίσουμε να αισθανόμαστε υπεύθυνοι για την ηλιθιότητα και την απίστευτη βλακεία που μας περιβάλλει .................