4 Ιουλ 2009

ΣΤΑύΡΟΣ ΦΑΡΑΣόΠΟΥΛΟΣ, Ο ΤΕΛΕΥΤΑίΟΣ "ΚΑΡΑΜΑΝΛήΣ"

"Εγώ, την Καισάρεια, την πατρίδα μου, την βάζω πρώτη στον κόσμο σε ανθρωπιά και φιλαλληλία".

Σταύρος και Δέσποινα Φαρασοπούλου

'Εβρεχε καταρρακτωδώς το μεσημέρι, την ώρα που αγόραζα ΤΑ ΝΕΑ.
Κανένας δεν μου είχε πει πως ο Δάμωνας Δαμιανός είχε μιλήσει με τον παππού μου.
Εκείνη την ώρα το μάθαινα απ' τον περιπτερά και με βρήκε απροετοίμαστη.

Δεν καταλάβαινα αν η εφημερίδα βρεχόταν απ' τη βροχή ή τα μάτια μου.
Γιατί ο τελευταίος "Καραμανλής" είναι ο παππούς μου.
Ο άνθρωπος που ακόμη και σήμερα δεν κουράζεται να μας μιλά για τις αξίες της ζωής.
Ο άνθρωπος με τις μοναδικές ευαισθησίες για "τους πρόσφυγες, τους άλλους, τους ξένους, τους διαφορετικούς, τους καταφρονεμένους".

ΥΓ: Κάποια άλλη φορά θα σας μιλήσω για το μπαστούνι του.

6 σχόλια:

Τσαλαπετεινός είπε...

Νομίζω ότι όλοι όσοι διάβασαν στο ρεπορταζ των ΝΕΩΝ τα λόγια του παππού σου συγκινήθηκαν.
Κρατάω τη φράση:
«Αυτός που κατακρίνει τον πρόσφυγα είναι άβγαλτος»

maria είπε...

Ο παππούς δεν είχε πει σε κανέναν περί συνέντευξης...κι εμείς ξαφνικά το μάθαμε!...αυτό που πραγματικά κάνει εντύπωση, αν κι εμείς πλέον το έχουμε συνηθίσει,είναι πως αυτοί οι άνθρωποι αν και έχουν περάσει 85 χρόνια από τότε που ήρθαν στην Ελλάδα, η καρδιά τους και η ψυχή τους όλη είναι πάντα πίσω....στην Πατρίδα τους! Είμαι περήφανη που είμαι απόγονος αυτών των δυο προσφύγων(του παππού & της γιαγιάς) απ' τη Μικρά Ασία...ήρθαν με ένα μπογαλάκι στον ώμο και κατάφεραν μαζί τόσα πολλά!!

Μαύρος Γάτος είπε...

Τί υπέροχος παππούς!

Όλο εκπλήξεις είσαι ψυχή Σ;ο))))

Ανώνυμος είπε...

Πρέπει να σαι περίφανη για τον λεβέντη παππού σου :)))

Η δική μου η γιαγιά απο την Πόλη, μου έφυγε πολύ νωρίς και λυπάμαι που δε μπορώ να θυμηθώ πολλά "δικά" της "πράγματα".
Να τα χιλιάσει:*

GCTMT

Margo είπε...

Άργησα λίγο γι αυτή σου την ανάρτηση δεν μπορούσα όμως και να μη σου γράψω τη σκέψη μου..
Ο παππούς μου είναι 98χρονών ήρθε στη Κρήτη με το διωγμό όπως και η γιαγιά μου που "έφυγε" πριν δύο χρόνια. Κανένας από τους δυο δεν μας διηγήθηκε ποτέ το παραμικρό για τη χαμένη πατρίδα.. το έχω παράπονο.. Συγκινήθηκα πολύ με όσα διάβασα από ένα τόσο ξεχωριστό άνθρωπο.. Να ναι καλά ο παππούς!

Μαυρίδου είπε...

Ο Σταύρος Φαρασόπουλος είναι, δεν ξέρω αν ζει ακόμη, αδερφός της πρόγιαγιας μου.